کد خبر: ۱۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
هیات امنیتی مصر که از طریق گذرگاه بیت حانون (ایرز) وارد غزه شده بود، با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و رهبران برخی گروه‌های فلسطینی دیگر دیدار و گفت‌وگو کرد.
ناطقان: این دیدار با حضور اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس در دفتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غرب شهر غزه برگزار شد و رهبرانی از جنبش های جهاد اسلامی، جبهه خلق و جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین حضور داشتند. هیأت مصری هم متشکل از سرلشکر ایمن بدیع، معاون سازمان اطلاعات مصر و سرلشکر احمد عبد الخالق، مسئول پرونده فلسطین در این نهاد مصری است.

این هیأت از پنج‌شنبه وارد غزه شده و به گفته منابع آگاه در دیدار با طرف‌های فلسطینی، تفاهمات آرام‌سازی اوضاع در غزه، آشتی ملی در فلسطین و بحران اخیر میان دو جنبش فتح و حماس پس از خروج کارمندان تشکیلات خودگردان از گذرگاه رفح را بررسی خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع آگاه خاطرنشان کردند که همزمان با سفر این هیأت مصری به غزه، رژیم صهیونیستی در واردات کمک‌های مالی قطر به نوار غزه تأخیر و تعلل ایجاد کرده است. این در حالی است که قرار است تظاهرات حق بازگشت امروز (جمعه) برای چهل‌ودومین جمعه متوالی برگزار شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: هیات مصر ، هنیه ، دیدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین