کد خبر: ۱۷۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
شاگردان پیتزی با شکست لبنان صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را مسجل کردند.
ناطقان: در ادامه بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (شنبه) تیم‌های ملی فوتبال عربستان و لبنان در گروه E و در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان خوان آنتونیو پیتزی همراه شد.

ترکیب اصلی این دو تیم به شرح زیر است:

عربستان: محمد العویس، محمد البریک، علی البلیهی، سالم الدوساری، هتان باهری، حمدان الشمرانی، عبدالله عطیف، حسین المقهوی، فهد المولد، عبدالعزیز البیشی، محمد الفتیل

لبنان: مهدی خلیل، قاسم الزین، معتز الجنیدی، جوان العمری، حسن معتوق، هلال الحلوه، محمد حیدر، روبرت ملکی، جورج ملکی، هیثم فائوز، علی حمام


نیمه اول:

دقیقه یک: بازی با سوت علی صباح، داور عراقی آغاز شد.

دقیقه ۱۲: اشتباهات مکرر مدافعان لبنان این فرصت را برای فهد المولد مهاجم عربستان در محوطه جریمه حریف ایجاد کرد تا با یک شوت محکم گل اول را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۵: جورج ملکی بازیکن لبنان روی یک ارسال بلند و در حالی که موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی داشت، نتوانست به توپ ضربه بزند و بهترین فرصت لبنان برای زدن گل تساوی از بین رفت.

دقیقه ۳۰: سانتر کوتاه بازیکن عربستان با اشتباه مهدی خلیل دروازه‌بان لبنان همراه شد، اما این دروازه‌بان اشتباهش را جبران کرد و اجازه نداد دیگر بازیکن حریف به توپ ضربه بزند و گل دوم عربستان را به ثمر برساند.


*بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان خوان آنتونیو پیتزی پایان یافت.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۴: شوت زیبای هتان البحری از فاصله ۳۰ متری با شیرجه بلند مهدی خلیل مواجه شد و توپ به زمین بازگشت تا این فرصت برای عربستان از دست برود.

دقیقه ۶۱: مهدی خلیل دروازه‌بان لبنان با یک خروج به موقعیت مانع از ادامه حرمت فهد المولد مهاجم عربستانی و گلزنی دوباره این بازیکن شد. البته دروازه بان لبنان در این صحنه از ناحیه صورت مصدوم شد.


دقیقه ۶۷: حسین المقهوی مهاجم عربستان روی ارسالی که از سمت راست انجام شد، خود را به پشت مدافعان لبنان در تیر دوم رساند و با یک تکل توپ را وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه ۲ بر صفر شود.

*داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد. عربستان این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان برد و شاگردان خوان آنتونیو پیتزی با کسب ۶ امتیاز صعودشان به جمع ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها را قطعی کردند.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین