کد خبر: ۱۷۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات پرستاران در مجلس خبر داد و گفت: مشکلات متعددی در بخش مطالبات پرستاری و پرداخت‌های پیمانکاری وجود دارد.
ناطقان: محمدرضا پورابراهیمی در جشن روز پرستار در کرمان با بیان اینکه مهمترین رسالت در حوزه سلامت کشور بر دوش پرستاران است، اظهار داشت: نظام پرستاری مجموعه تشکیلاتی خوبی برای پیگیری مطالبات پرستاران است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه پیگیری مطالبات پرستاران را به‌عنوان یکی از ماموریت‌های خود در مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهیم، عنوان کرد: مشکلات متعددی در بخش مطالبات پرستاری و پرداخت‌های پیمانکاری وجود دارد.

وی با اشاره به حرکت‌های توسعه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: تبصره پنج بند «و» قانون بودجه به ما اجازه می‌دهد که اگر مجموعه دولتی مطالباتی دارد و در کنار آن بدهی دارد، بتوانیم آنها را تهاتر کنیم.

پورابراهیمی به 100 میلیارد تومان مطالبه پرستارن، بهیاران و کارکنان پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره و اظهار کرد: با همکاری‌های انجام شده، مسئله تهاتر مطالبات و بدهی دانشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت به‌دلیل نقشی که در رضایت مردم دارد اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: اقدامات خوبی در حوزه تحول سلامت در کشور انجام شده و حرکت خدمت در حوزه سلامت باید استمرار یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه بودجه به‌زودی به صحن علنی مجلس می‌آید و موضوع مربوط به بخش سلامت حتما به عنوان مهمترین موضوعات به نحوی است که مسیر حرکتی‌اش که تا امروز طی شده استمرار یابد.

پورابراهیمی از آمادگی برای پیگیری اختصاص زمین برای کسانی که تاکنون زمین دولتی استفاده نکردند از طریق نظام پرستاری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی نشست مشترکی را با نظام پرستاری در راستای رفاه پرستاران خواهیم داشت.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین