کد خبر: ۱۷۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
در پی خبر طلاق "جف بزوس" رئیس شرکت آمازون و شرکت فضایی بلو اوریجین از همسرش، دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر به این موضوع واکنش نشان داد و به وی طعنه زد.
ناطقان: به نقل از بیزینس اینسایدر، "جف بزوس"، کارآفرین فناوری آمریکایی رئیس شرکت "آمازون" پس از ۲۵ سال زندگی مشترک، از همسر خود "مک کنزی" طلاق گرفت.


علت طلاق وی نیز ارتباط جف بزوس با یک مجری تلوزیونی به نام"لارن سانچز"(Lauren Sanchez) اعلام شده است. لارن سانچز سابقا همسر "پاتریک ویتسل"(Patrick Whitesell ) بنیانگذار یک شرکت استعدادیابی بوده است.

"جف بزوس" چندی پیش روزنامه "واشنگتن پست" را خرید که در این روزنامه خبرهایی بر علیه ترامپ به چاپ رساند.

این در حالی است که پایگاه "Inquirer.net" نیز تاکنون اخباری بر علیه جف بزوس منتشر کرده است.  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز که در موضع مخالف با بزوس است، طی پیامی در توئیتر به وی طعنه زد و نوشت: راجع به اخباری که راجع به جف بزوس در ""Inquirer.net" نوشته شده است، متاسفم ولی قطعا خبرهای این پایگاه صحیح‌تر و شفاف‌تر از روزنامه‌ زرد و بی‌ارزش واشنگتن پست است. امیدوارم که این روزنامه به دست افراد مسئول‌تر و شایسته‌تری بیفتد.

ترامپ در این پیام برای جف بزوس اسمی مستعار انتخاب کرده و آن را "جف بوزو"(Jeff Bozo) نامیده است.

دونالد ترامپ که خود تاکنون سه بار ازدواج کرده است، پیشتر در جمع خبرنگاران، طلاق گرفتن را زیبا دانست.

پیش از این نیز ترامپ رفتارهایی را بر علیه شرکت "آمازون" نشان داده است. در ماه مارس گذشته "Axios" گزارش داد که ترامپ قصد تخریب آمازون را دارد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترامپ ، طلاق ، جف بزوس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین