کد خبر: ۱۷۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
کارگر از ثبات نرخ انواع میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی تولید، کمبودی در عرضه میوه نداریم.
ناطقان: اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران از ثبات نرخ میوه و صیفی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته در میدان مرکزی میوه و تره بار تغییری نداشته است.

وی نرخ هر کیلو انار را ۴ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم انگور شاهرودی ۳ هزا ر و ۵۰۰ تا ۷ هزار، پرتقال جنوب ۵ تا ۹ هزار، پرتقال شمال یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، خرمالو شمال ۳ تا ۵ هزار، خرمالو کن ۵ تا ۹ هزار، سیب لبنانی زرد ۴ تا ۹ هزار، سیب لبنانی قرمز ۳ تا ۹ هزار، کیوی ۴ تا ۹ هزار و گریپ فروت تو سرخ ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو خربزه با نرخ ۲ تا ۶ هزار، خیار بوته‌ای یک هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، خیار گلخانه ۲ تا ۴ هزار، لیموشیرین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، موز ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار، نارنگی یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، نارنگی انشو ۳ تا ۶ هزار، نارنگی بندری ۷ تا ۱۳ هزار، نارنگی تخم پاکستانی ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ و هندوانه یک هزار تا ۳ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.


رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۴ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه‌ای ۴ تا ۸ هزار، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، پیاز شیری ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، پیاز قرمز ۲ تا ۳ هزار، نارنج یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، لیموترش سنگی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، ترب سفید یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، ترب سیاه یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، فلفل تند ریز ۳ تا ۶ هزار، فلفل دلمه ۷ تا ۱۱ هزار، کاهو پیچ سالادی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، کاهو رسمی ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به نرخ سایر انواع صیفی در بازار بیان کرد: هر کیلو کدوحلوایی با نرخ ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰، کدومسمایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار، شلغم یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، سیر خشک یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، سیب زمینی یک هزار و ۸۰۰ تا ۳ هزار، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم بروکلی ۲ تا ۷ هزار، کلم سفید ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰، کلم قرمز ۲ تا ۴ هزار، گوجه فرنگی نو ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰، گوجه فرنگی گلخانه ۴ تا ۸ هزار، لوبیا سبز ۳ تا ۵ هزار و هویج یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان در میدان میوه و تره بار عرضه می‌شود.

کارگر نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ و سبزی خوردن ۳ تا ۴ هزار تومان در میدان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: با توجه به فراوانی تولید و مدیریت مصرف خرید از سوی خانوار، کمبودی در عرضه میوه و صیفی در بازار وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که نوسان خاصی در بازار میوه تا شب عید اتفاق نخواهد افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین