کد خبر: ۱۷۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که جام ملت‌های واقعی پس از بازی این تیم برابر عراق شروع می‌شود.
ناطقان: کارلوس کی‌روش پیش از دیدار ایران مقابل عراق از گروه D مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در ترافیک شهر دبی برای رسیدن به ورزشگاه گم شدیم! تمرکزمان روی بازی است و مشکلی نداریم. ما بازی جذاب و سختی با عراق خواهیم داشتیم. ما همه آماده هستیم که بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای ما مهم است که برنده و اول باشیم. مهم است که بازی را ببریم و اول باشیم و احساس خاصی داریم. مسلماً دو تیم ذهن‌شان آماده است و هر دو تیم برای برد می‌آیند و نمی‌خواهند ببازند. جام ملت‌های واقعی بعد از این دیدار شروع می‌شود.


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به داوری دیدار مقابل عراق در جام ملت‌های ۲۰۱۵ عنوان کرد: خوب است که این دیدار را داور باتجربه‌ای قضاوت می‌کند. عراق هم بازیکنان و کادرفنی باتجربه‌ای دارد. باید بگویم که همیشه این چالش‌ها وجود داشته است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: کی روش ، دبی ، گم شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین