کد خبر: ۱۷۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه به بارش باران و برف در پایتخت توصیه‌هایی به رانندگان کرد.
ناطقان: به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک این پلیس گفت: با توجه به بارش باران و برف در شهر و به خصوص ارتفاعات تهران خواهشمند است که رانندگان از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند، با عنایت به عدم اجرای طرح ترافیک و طرح زوج فرد مراجعه شهروندان به مرکز شهر افزایش یافته که با توجه به شرایط پیش‌رو از شهروندان میخواهیم که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

جبارزاده در ادامه افزود: با احتمال بارش برف در مناطق شمالی و بزرگراه‌های شمالی از جمله محور‌های تلو و محور‌های منتهی به لشکرک احتمال بارش سنگین‌تری در این محور‌ها را شاهد باشیم که رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله جانبی و فاصله طولی از خودرو جلوی را در هنگام رانندگی مد نظر قرار دهند.

وی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن تجهیزات ایمنی، برف پاکن و سیستم گرمایشی و داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ خود قبل از حرکت اطمینان حاصل کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین