کد خبر: ۱۷۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید برحمایت مجلس و همچنین دولت از حوزه آموزش و پرورش،گفت: برای حل مشکلات این حوزه باید از ظرفیت خیران استفاده شود.
ناطقان: سید کاظم دلخوش پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهارکرد: مسئولان آموزش و پرورش گیلان نگاه خوبی به این حوزه دارند و تلاش می کنند تا مشکلات آموزش و پرورش حل شود.

دلخوش با بیان اینکه یک سوم جمعیت استخدامی کشور متعلق به وزارت آموزش و پرورش است، افزود: یک میلیون و ۱۸۰ هزار فرهنگی در نقاط مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی به تأکید قانون اساسی بر لزوم توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: براساس قانون اساسی مسئولان باید شرایط استفاده رایگان از خدمات بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در کشور فراهم کنند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مجلس در جایگاه قانونگذاری تلاش کرده تا حمایت‌های لازم از آموزش و پرورش را انجام دهد، بیان‌کرد: خوشبختانه تا به امروز نیز حمایت‌های خوبی از آموزش و پرورش داشته‌اند.

وی همچنین به بودجه آموزش و پرورش نیز اشاره و تصریح‌کرد: در سطح استانی بخشی از بودجه توسط اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان پیگیری شده و بخش دیگر نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اختصاص می یابد.

دلخوش به وجود نواقص و کاستی‌ها در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در زمینه امکانات و تجهیزات اشاره کرد و افزود: باید با همکاری و تعامل همه مسئولان اعم استانی، شهرستانی و نمایندگان این نواقص برطرف و تجهیزات و امکانات لازم برای آموزش و پرورش جذب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در این حوزه از توان و ظرفیت خیران نیز بهره‌گیری شود، گفت: در شهرستان صومعه سرا باید مجمع خیرین فعال شده و حتی جلسات در سطح ملی نیز در این حوزه برگزار شود تا ظرفیت‌های این بخش شناسایی و برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش از آنها بهره‌گیری شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین