کد خبر: ۱۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی به تشریح جزئیات برگزاری ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور پرداخت و گفت: متقاضیان از 30 دی تا 9 بهمن به مدت 10 روز فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
ناطقان: مهندس آشنا در خصوص جزییات برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: بر اساس توافقی که بین جهاد دانشگاهی و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد. برگزاری این آزمون به جهاد دانشگاهی واگذار شده و مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی متولی برگزاری این آزمون‌ها شد. در واقع مطابق قانون، سازمان اداری و استخدامی کشور می‌تواند مجری‌های متعددی برای آزمون استخدامی انتخاب کند و این امر انحصاری نیست که توسط مرکز خاصی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 20 دستگاه اجرایی استخدام نیروهای خود را از طریق برگزاری آزمون فوق انجام می‌دهند و آزمون روز 17 اسفند سال 97 برگزار می‌شود.

مهندس آشنا تاکید کرد: ثبت نام برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از روز 30 دی آغاز تا 9 بهمن به مدت 10 روز ادامه دارد و این مدت به هیچ عنوان تمدید پذیر نیست و داوطلبان متقاضی باید در این مدت ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور شامل دو دفترچه که یکی از آن حاوی سئوالات عمومی و دیگری حاوی سوالات تخصصی است، برگزار می‌شود. دفترچه سوالات تخصصی آزمون بر اساس شغل انتخابی داوطلبان خواهد بود. همچنین سوالات آزمون عمومی نیز شامل هفت مبحث نظیر فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی عمومی است که این موارد برای تمامی داوطلبان مشترک است.

مهندس آشنا خاطرنشان کرد: اینکه برای چه شغلی از چه درس‌هایی سوال طراحی خواهد شد در دفترچه این آزمون به ترتیب ذکر شده است و ما به داوطلبان توصیه می‌کنیم دفترچه راهنمای این آزمون را که از روز یکشنبه 30 دی بر روی سایت جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد دریافت و مطالعه کنند.

وی یادآور شد: هزینه ثبت نام در آزمون فوق مبلغ 36 هزار تومان است و 500 تومان نیز به عنوان هزینه پیامک از داوطلبان دریافت خواهد شد و داوطلبان در هنگام ثبت نام به شماره موبایلی که به آن دسترسی دارند را وارد سایت کنند تا اطلاع رسانی‌ها با دقت انجام بگیرد.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی در پایان در خصوص شرایط سنی متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی، گفت: این شرایط برای رشته‌ها و شغل‌های متعدد متفاوت است و در دفترچه راهنما مشخص شده است که برای چه شغلی چه شرایط سنی تعیین شده است. ضمن اینکه این شرایط سنی برای داوطلبان با مدارک تحصیلی متفاوت خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین