کد خبر: ۱۷۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آستانه خودکفایی شکر قرار داریم و در تولید گندم نیز با توجه به استفاده از آبیاری سبز، تولید این محصول افزایش خواهد یافت.
ناطقان: محمود حجتی امروز در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در مراسم کلنگ‌زنی بوستان گل‌محمدی و گیاهان دارویی در شهرستان بروجن گفت: متوسط برداشت زعفران در کشور سه کیلوگرم در هکتار و در چهارمحال و بختیاری این میزان ۱۲ کیلوگرم است که حدود سه برابر متوسط کشوری بوده و ارزش افزوده بسیاری خلق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تنها نباید به اسانس گل‌محمدی اکتفا شود، افزود: بازاریابی خوبی برای محصولاتی همچون گل‌محمدی وجود ندارد.

حجتی درباره ضرورت مدیریت مرتع، تصریح کرد: حفاظت از مرتع و منابع طبیعی باید در اختیار مردم و تحت نظارت ما قرار گیرد و لازم است در زمینه حفاظت از مرتع آموزش‌هایی داده شود.

وی به محدودیت‎‌های آبی اشاره و تاکید کرد: بهتر است گیاهان سازگار با محیط در کشور کشت شود تا ارزش افزوده بالایی ایجاد کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: حجتی ، خودکفایی ، شکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین