کد خبر: ۱۷۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
وزیر خارجه عراق در دیدار با دبیرکل اتحادیه عرب در بیروت درباره مسائل منطقه‌ای و عربی و به ویژه نقش آتی عراق در اتحادیه گفتگو کرد
ناطقان: وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، محمد علی الحکیم، وزیر خارجه این کشور در حاشیه نشست مقدماتی اجلاس اقتصادی سران عرب در بیروت، پایتخت لبنان با احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب دیدار کرد.

در این بیانیه آمده است که طرفین در جریان این دیدار در مورد برخی مسائل مورد علاقه به ویژه نقش آتی عراق در اتحادیه عرب و کاندیداتوری برخی شخصیت‌های عراقی برای کسب کرسی‌های داخل اتحادیه گفتگو کردند.

بنا بر اعلام شبکه سومریه نیوز، این بیانیه افزود، الحکیم طی این دیدار به بررسی برخی مسائل منطقه‌ای و عربی از جمله سوریه، یمن و نقش گروه عربی و هماهنگی تلاش‌های آن در سازمان ملل پرداخت.

در این دیدار، دبیرکل اتحادیه عرب نیز بر تداوم حمایت اتحادیه از عراق برای عبور از پیامدهای منفی بحران و مبارزه با تروریسم در راستای تحقق آرمان‌های ملت عراق تاکید کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین