کد خبر: ۱۷۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: همیشه شیادان و دروغ‌پردازانی هستند که برای اینکه منافع خود را تأمین کنند، عده‌ای را سر کیسه کرده و سؤالات جعلی منتشر می‌کنند ولی خوشبختانه سؤالات امتحان نهایی در امنیت کامل به حوزه‌های اجرا انتقال پیدا کرد و امتحانات با کیفیت خیلی خوب برگزار شد.
ناطقان: عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در خصوص روند برگزاری امتحانات دی ماه اظهار کرد: امتحانات نهایی دی ماه دانش‌آموزان با امنیت کامل برگزار شد و نتایج هم معمولاً یک هفته بعد از آخرین امتحان، اعلام می‌شود و چنانچه اعتراضی وجود داشته باشد به معترضین مهلتی برای اعتراض داده می‌شود و پس از بررسی اعتراضات، نتایج را قطعی کرده و منجر به صدور کارنامه می‌شود.

وی در خصوص شایعاتی درباره لو رفتن سؤالات امتحان نهایی دانش‌آموزان، ادامه داد: خوشبختانه هیچ موردی از لو رفتن سؤالات امتحانی نداشتیم البته همیشه شیادان و دروغ‌پردازانی هستند که برای اینکه منافع خود را تأمین کنند، عده‌ای را سر کیسه می‌کنند، دروغ می‌گویند و سؤالات جعلی منتشر می‌کنند ولی خوشبختانه سؤالات در امنیت کامل به حوزه های اجرا انتقال پیدا کرد و امتحانات با کیفیت خیلی خوب برگزار شد.

عمادی درباره تصحیح الکترونیکی امتحانات دی ماه، گفت: ما در دی ماه امسال تصحیح امتحانات به صورت الکترونیکی را در همه دروس اجرایی نکردیم و همچنان به صورت پایلوت این فرایند را که فرایند بسیار مهم و سرنوشت‌سازی در مسئله امتحانات نهایی است، اجرایی می‌کنیم که ان‌شاءالله وقتی اطمینان کامل حاصل کنیم به اجرای قطعی می‌رسد.

وی اضافه کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اگر امکانش فراهم شود در خرداد ماه فرایند تصحیح همه دروس را الکترونیکی کنیم ولی اگر تشخیص مان این بود که تعدادی از دروس را همچنان پایلوت انجام دهیم، به همان رویه ادامه می‌دهیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین