کد خبر: ۱۷۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت با فرا خواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آنها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.
ناطقان: به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در جلسه‌ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت، ایران خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تأکید کرد و افزود: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم در پیش‌فروش خودروها جلب شود.

وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اطلاع‌رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حق‌شان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان  حمایت باید به طور جدی در آن اهتمام کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین