کد خبر: ۱۷۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
شهردار تهران از "صفر آزادی نژاد" قدیمی‌ترین تطهیرکننده تهران تقدیر کرد.
ناطقان: پیروز حناچی به همراه خانواده با حضور در گردهمایی بزرگ خانوادگی ۲۰۰۰ نفری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در برج میلاد تهران با هدف تکریم پرسنل شریف و زحمتکش بهشت زهرا(س) از "صفر آزادی نژاد" قدیمی‌ترین تطهیر کننده تهران تقدیر کرد.

شهردار تهران طی سخنانی گفت: طبق آمار و ارقام و براساس نظرسنجی‌های موجود میزان رضایت شهروندان از خدمات بهشت زهرا(س) سطح بالایی دارد و  این نشان می دهد که سازمان بهشت زهرا(س) کارش را خوب انجام می دهد.

حناچی تصریح کرد: خدمات معنوی و خداپسندانه ای که شما پرسنل زحمتکش در شرایط سخت به شهروندان و مراجعان داغدار ارائه می‌کنید که باعث تسلی روح و روان افراد داغدیده می‌شوید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، صفر آزادی نژاد به عنوان قدیمی‌ترین تطهیر کننده شهر تهران و سازمان بهشت زهرا(س) است که پیکر مطهر بسیاری از شهدای گرانقدر از جمله شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید کلاهدوز، شهید رجایی، شهید پلارک، شهید چمران و بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تعداد بسیار از اموات مسلمین را در طی ۳۵ سال خدمت را تطهیر کرده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: حناچی ، تقدیر ، غسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین