کد خبر: ۱۷۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
نمایندگان در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) اعاده شده از سوی شورای نگهبان را بررسی می کنند.
ناطقان: اصلاح CFT در چهارمین دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه در ابتدای جلسه علنی مجلس گفت: نمایندگان امروز قرار است طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور، لایحه حفاظت از خاک اعاده شده از شورای نگهبان و تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان امور عشایر ایران را بررسی کنند.

وی افزود: بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم اعاده شده از سوی شورای نگهبان و طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: بیژن زنگنه وزیر نفت همچنین قرار است برای پاسخ به سوال رضا انصاری نماینده داراب و احمد سالک نماینده اصفهان در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین