کد خبر: ۱۷۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان از تعطیلی و آغاز با تاخیر فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح در برخی مناطق استان خبر داد.
ناطقان: صیاد درگاهپور اظهار کرد: مدارس پیش دبستانی و دبستانی نوبت صبح شهرستان‌ ازنا و الیگودرز به دلیل برودت شدید هوا امروز یکشنبه 30 دی ماه تعطیل است.

وی افزود: شروع فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح ازنا و الیگودرز نیز با یکساعت تاخیر از ساعت 9 صبح خواهد بود.

درگاهپور اضافه کرد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح پیش دبستانی و دبستانی آموزش و پرورش نورآباد با یک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: بنابر مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، تعطیلی و یا شروع با تاخیر فعالیت آموزشی مدارس منوط به تصمیم فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان است و ما نیز اخبار را به محض اطلاع اعلام می‌کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین