کد خبر: ۱۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
رئیس پلیس پایتخت در پی اظهارات اخیر دادستان تهران مبنی بر فرار ۳ اخلالگر بازار کاغذ، توضیح داد.
ناطقان: سردار حسین  رحیمی در واکنش به اظهارات اخیر دادستان تهران درباره سلطان کاغذ و فرار ۳ متهم اصلی این پرونده اظهار کرد: در بحث کاغذ ما دو پرونده تشکیل دادیم؛ یک گروه کسانی بودند که ارز را برای ورود کاغذ گرفتند و ارزها را فروختند در حالی که عملا کاغذی وارد نکردند، دسته دوم؛ کسانی بودند که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند اما این کاغذها را احتکار کردند و به قیمت دلخواه در بازار آزاد فروختند.

وی افزود: در این رابطه افراد اصلی شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند و آخرین فرد مربوط به این پرونده در روزهای  اخیر، طی یک عملیات مراقبت و تعقیب در استان فارس دستگیر شد.

 رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اظهاراتی درباره ۳ متهم متواری این پرونده گفت: این ۳ نفر پیش از تشکیل پرونده و پیگیری موضوع از سوی پلیس، اقدام به فرار کردند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین