کد خبر: ۱۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جنبش اسلامی حماس در چند پیام جداگانه به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وی را تهدید به تشدید تحرکات خود در میدان نبرد کرده است.
ناطقان: شبکه ۱۳ اسرائیل اعلام کرد، جنبش حماس این پیام را به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داده است که در صورت عدم پایبندی این رژیم به تعهدات خود در آتش‌بس اخیر از جمله اجازه ورود کمک‌های مالی قطر به نوار غزه، تحرکات خود در میدان جنگ را تشدید خواهد کرد.

طبق گزارش این شبکه، پیام‌های حماس توسط طرف‌های مختلف از جمله واسطه مصری، قطر و فرستاده‌های غربی به اسرائیل منتقل شده است.

شبکه ۱۳ اسرائیل در ادامه گزارش خود آورده است: حماس اسرائیل را تهدید کرده که اگر اوضاع بر همین منوال پیش برود و کمک‌های مالی قطر به غزه منتقل نشود، تظاهرات و راهپیمایی‌های بازگشت در طول مرز غزه و اراضی اشغالی افزایش خواهد یافت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های اسرائیلی پیشتر اعلام کرده بودند که دولت اسرائیل تصمیم گرفته به خاطر حملات اخیر به جنوب اراضی اشغالی اجازه انتقال سری سوم کمک‌های مالی قطر به نوار غزه را ندهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین