کد خبر: ۱۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
رئیس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس برای انجام عملیات نگهداری در محدوده تونل۵، به صورت زمان بندی شده شب‌ها مسدود می‌شود.
ناطقان: سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به انسداد زمان بندی شده جاده کرج - چالوس اظهار داشت: بر این اساس زمان بندی انجام شده از شنبه تا سه شنبه هر هفته تا 20 اسفند ماه این مسیر از ساعت 22 لغایت 5 بامداد روز بعد بسته می‌شود.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی مسیر به طور کامل ازمیدان امیرکبیر مسدود می‌شود و رانندگان اجازه تردد در این مسیر را ندارند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به شرایط جوی و فصل سرما و احتمال سقوط بهمن، رانندگان در طول روز در محدوده‌های بهمن گیر در جاده - چالوس توقف نکنند.

وی افزود: با توجه به شرایط فصل زمستان و بارش برف بویژه در محور کوهستانی جاده کرج - چالوس لازم است رانندگان قبل از سفر وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

گودرزی اضافه کرد: رانندگان علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن اطمینان حاصل کنند و در سفرها تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی به همراه خود ببرند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین