کد خبر: ۱۷۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
امروز نرخ خرید دلار در بانک‌ها و معامله دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته و ثبات نسبی داشت. اما قیمت سکه طرح قدیم با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته همراه بود.
ناطقان: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار امروز (یکشنبه) به سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته کاهش ۷۰ هزار تومانی داشته است. اما هر گرم طلای ۱۸ عیار کمی افزایش داشته و به ۳۶۹ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم اما افزایش داشته و به چهار میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و نیم سکه با قیمت دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت ربع سکه هم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۸۵ هزار تومان شد. هم‌چنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۱ دلار رسیده است.

دلار ثابت ماند

اما نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها که مجوز آن در نیمه نخست امسال ازسوی بانک مرکزی به بانک‌ها داده شد، روز گذشته حدود ۱۱ هزار و ۳۳۰ تومان بود که امروز (۳۰ دی) نرخ خرید دلار در بانک‌ها تغییر چندانی نداشت و ۱۱ هزار و ۳۳۴ تومان باقی ماند.

ازسوی دیگر نرخ خرید یورو در بانک‌ها نیز امروز با ثبات همراه بود؛ به‌طوری‌که قیمت خرید هر یورو در روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۶ تومان بود و امروز نیز با همین قیمت از سوی بانک‌ها خریداری می‌شود. بانک‌ها امروز هر پوند انگلیس را نیز با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۰ تومان می‌خرند.

شعب ارزی بانک‌های تجارت، سامان، ملی، ملت و پارسیان هم‌چنین می‌توانند ارز مسافرتی را تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها در صورت کامل بودن مدارک مسافران بفروشند.

نرخ فروش هر یورو مسافرتی در شعب ارزی بانک‌های عامل نیز امروز ۱۳ هزار و ۲۷۵ تومان است که با احتساب کارمزد بانک عامل و بانک مرکزی به حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد.

براساس اعلام بانک مرکزی ایران، هم‌چنین تا ساعت ۱۷ امروز و بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز، نرخ خرید هر دلار آمریکا نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و نرخ فروش آن هم ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود. هم‌چنین نرخ خرید هر  یورو ۱۳ هزار و  ۱۵۰ تومان و نرخ فروش هر اسکناس یورو هم ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت ، سکه ، طلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین