کد خبر: ۱۷۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم، گفت: موفق شدیم بسته کمک معیشتی دولت را برای اولین بار برای بازنشستگان تخصیص بگیریم و توزیع کنیم. درواقع به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال را هم علاوه بر بازنشستگان مشمول این کمک و بسته معیشتی کنیم.
ناطقان: محمدرضا واعظ مهدوی در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت‌های بین‌المللی نوین زعفران که در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برگزار شد با بیان اینکه این ظرفیت‌سازی و اقدام گام بلندی در راستای گسترش بیمه عشایر و روستاییان است، گفت: استفاده از ظرفیت کارفرمایی این شرکت و ظرفیت‌های فعلیت یافته اشتغال روستایی نیز در این مسیر دنبال می‌شود.

وی افزود: این حرکت سه ضلع این مثلث سیاست‌های بیمه‌ای، اشتغال‌زایی و ارتقای کیفیت است و می‌تواند ما را به مفهوم توسعه روستایی نزدیک کند و اشتغال روستایی را با راهبردهای کلان اقتصادی متصل ببینیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه تولید خرد روستایی دارد بتدریج به کمپانی‌های بزرگ وصل شده و می‌رود که به بازارهای داخلی و جهانی دست یابد، گفت: همه راهبردهای ارتقای کیفیت و بازاریابی در این مقیاس عملیاتی می‌شود. آموزش برای کشاورزان، انطباق محصولات با استانداردهای بازار و در کنار آن گسترش بیمه برای آنکه افراد آینده مطمئنی داشته باشد در این مسیر انجام می‌شود.

وی افزود: دو سوم حق بیمه روستایی را صندوق و یک سوم را بیمه شده می‌دهد و امید است تا روستائیان بیشتری در سطح روستاها وارد این صندوق شده و روزی برسد که همه روستاییان بیمه باشند.

واعظ مهدوی با بیان اینکه در حال نهایی کردن جمعیت هدف خود هستیم و جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم، گفت: توانستیم بسته کمک معیشتی دولت را برای اولین بار تخصیص بگیریم و توزیع کنیم. به دنبال آن هستیم بیمه شدگان فعال را هم علاوه بر بازنشستگان مشمول این کمک و بسته معیشتی کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین