کد خبر: ۱۷۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: مراسم ۱۲ بهمن ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی(ره) برگزار و ساعت ۱۱ صبح همان روز جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد.
ناطقان: حجت الاسلام سیدمحسن محمودی  در جلسه هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور ایران اسلامی است، ورود امام راحل(ره) به ایران یک معجزه الهی بود.

وی بیان کرد: بدانیم اگر انقلاب اسلامی چهل ساله شده است یک معجزه الهی است، همه مردم در طول این چهل ساله برای حمایت از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: مراسم ۱۲ بهمن با حضور مردم فهیم و انقلابی استان تهران ساعت ۹ صبح در حرم امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و ساعت ۱۱ صبح همان روز جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمترین وظیفه ما مسئولان این است که مراسم ورود حضرت امام خمینی(ره) را در چهل سالگی انقلاب به خوبی برگزار کنیم و تا جایی که توان داریم در این زمینه اطلاع رسانی کنیم.

محمودی گفت: این امید را می‌دهیم که در ۱۲بهمن باحضور مردم فهیم و شریف در گرامیداشت این روز تیری به دشمنان انقلاب می زنیم.

وی گفت: مردم ما انقلاب اسلامی را دوست دارند اما انتقاد هم به مسئولان اشرافی گر هم داریم و از کسی هم ترسی نداریم اما با وجود این حرف ها انقلاب ما به برکت امام خمینی(ره) در جهان می درخشد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در حوزه دفاعی ۸ سال جنگ کردیم و در این راه شهید تقدیم کردیم که تا امروز بتوانیم در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

محمودی خاطر نشان کرد:  تمام دستگاه ها و مجموعه ها پای کار هستند و هر مجموعه وظیفه خود را در چهل سالگی انقلاب به خوبی انجام می دهد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: 12بهمن ، حرم امام ، مراسم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین