کد خبر: ۱۷۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
استاندار زنجان با بیان اینکه نرخ رشد علمی در ایران ۱۱برابر بیشتر از میانگین جهانی است گفت: همه مدیران موظف به اطلاع‌رسانی در این امر هستند، آمار ارائه‌شده سازمان ملل موجب افزایش امید می‌شود.
ناطقان: فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری چهل‌سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی به‌مناسبت گرامیداشت انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌ها انجام شده است اظهار داشت: آمریکا و تمام کشورهای متحد آنها در منطقه اذعان دارند که حداکثر فشار را بر ایران وارد می‌کنند با این‌که در 4 دهه گذشته فشارهای بسیاری به ایران تحمیل کرده‌اند و هیچ اثری نداشته است.

وی با تأکید بر این‌که نباید از این نکته غافل شد که بزرگترین تهدید اجتماعی است و قصد فلج نشان دادن ایران را دارند خاطرنشان کرد: با این‌که یکی از ادعاهای غربی‌ها عدم سرعت پیشرفت ایران اسلامی با سرعت نرخ رشد 2.3درصدی جمعیت است اما بزرگترین همت سخنرانان باید تشریح موضوع پیشرفت‌هایمان باشد.

استاندار زنجان با اعلام اینکه سرعت رشد و پیشرفت بسیار بیشتر از رشد جمعیت است، بیان کرد: بر اساس آمارهای بین‌المللی موجود سدها و پتروشیمی 30 برابر، صادرات غیرنفتی 57 برابر نسبت به قبل و دانش نظامی ایران کاملاً بروز و در بحث پزشکی کشور ایران برند شده است.

وی با ابراز این که غربی‌ها ادعا دارند ایران رتبه‌ای ندارد اما با ارائه مستندات بین‌المللی باید نشان داد که ایران بین کشورها دارای رتبه‌های برتری است، تصریح کرد: ایران یک درصد جمعیت جهان را دارد اما دارای ظرفیت‌های بزرگی همچون داشتن 7 درصد معادن است و در انتشار کتاب در دنیا رتبه 9 را دارد. در دنیا ایران با فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی که یکی از سرمایه‌های هنگفت است رتبه 5، امید به زندگی رتبه 7، کاهش مرگ‌ومیر نوزادان رتبه 15 را دارد.

وی صنعت فولاد را صنعت مادر دنیا اعلام کرد و گفت: در صنعت فولاد ایران رتبه 19 بین 70 کشور جهان دارد، تولید روی رتبه 14، تولید آهن رتبه 8 و تولید آلومینیوم رتبه 18 را بین کشورهای جهان دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه شیطنت‌های بسیاری در صنعت هواپیمایی ایران شده است اما رتبه 10 را بین 147 کشور دنیا دارد، افزود: 42 میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند و از این جهت رتبه 17، تولیدات کشاورزی رتبه 13، تولید و ذخیره انرژی رتبه دو، ذخیره گاز طبیعی رتبه دو، صادرات گاز مایع رتبه 12، تولید نفت رتبه سه، تولید بنزین رتبه چهار و تولید برق از گاز طبیعی که صنعتی جدید و به‌روز است رتبه 6 را دارد.

وی نرخ رشد علمی در ایران را 11 برابر بیشتر از میانگین جهانی اعلام کرد و یادآور شد: همه مدیران موظف به اطلاع‌رسانی در این امر هستند، آمار ارائه‌شده سازمان ملل موجب افزایش امید می‌شود.

حقیقی وجود رهبری را ظرفیت بی‌بدیل در دنیا خواند و گفت: 22 بهمن امسال بسیار پرشورتر، باصلابت‌تر و حماسی‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی با ابراز این که ایران کشوری اثرگذار در معاملات منطقه است، اضافه کرد: ایران قابل حذف در معاملات بین‌المللی نیست، باید تمام این موضوعات برای جوانان تشریح شود و نباید از آن غفلت کرد.

استاندار زنجان گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی باید به‌صورت کامل برای جوانان تشریح شود و به آنان گفت چرا باید قدردان نظام و انقلاب باشند، 230 هزار شهید، 55 هزار جانباز و 42 هزار نفر آزاده باید به جوانان یادآوری شود.

وی با اظهار اینکه "یکی از مشکل‌های امروزمان شیطنت‌های دشمن است" خاطرنشان کرد: امروز یکی از وظایف ایجاد انضباط کلامی و رفتاری است که موجب ایجاد آرامش در جامعه می‌شود و هر حرکت، گفتار و رفتاری بلافاصله موج ناامیدی را در غرب ایجاد می‌کند.

حقیقی بزرگترین افتخار را در مدیریت خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد و افزود: مدیران باید بدانند مدیریت در سال 97 متفاوت‌تر است بنابراین باید عاشقانه و علاقه‌مند به مردم خدمت کرد.

استاندار زنجان گفت: نباید اقدام به انجام کاری کرد که افسوس به‌دنبال داشته باشد یا اقدامی که برای مردم بی‌ارزش باشد، باید اقدامات بر اساس ارزشمندی برای مردم انجام گیرد و در مورد چیزی که نمی‌دانیم اظهارنظر نکنیم.

وی تصریح کرد: باید نشان دهیم که ید واحد در مقابل دشمن هستیم، از فضا و برنامه‌هایی که در دهه فجر ایجاد می‌شود نباید هیچ گونه سوءاستفاده‌ای صورت گیرد، حال حاضر اصلاً زمان مناسب برای سوءاستفاده برخی مسائل نیست بلکه بیش از پیش زمان اتحاد و انسجام است و به‌یاری خدا انتخابات سال 98 را به فرصت تبدیل می‌کنیم، در سال جاری در برنامه‌های ایام دهه فجر باید از هنرمندان زنجانی و جوانان بهره‌مند شد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین