کد خبر: ۱۸۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
وزیر رفاه گفت:۱۴ میلیون نفر بسته حمایتی گرفتند و ۱۴۵ میلیارد تومان دیگر نیز بابت این بسته‌ها واریز می شود.
ناطقان: محمد شریعتمداری وزیر رفاه گفت: اگر کسانی باشند که خود را مشمول قانون دریافت بسته حمایتی می‌دانند باید تقاضای خود را به مراجع حمایتی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه به‌زودی ۱۴۵ میلیارد تومان دیگر واریز می‌شود، گفت: تاکنون ۱۴ میلیون نفر سبد حمایتی خود را گرفته‌اند.

از روز ۲۹ دی ۹۷ پرداخت نقدی بسته حمایتی به مردم آغاز شده است. این بسته به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان تعلق می‌گیرد، تعداد این افراد ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر است.

مشمولان پرداخت این بسته شامل بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری، مشاغل آزاد و حقوق‌بگیران بیمه بیکاری هستند. این افراد باید از فروردین تا مهر ۹۷ شاغل بوده و حق بیمه خود را پرداخت کرده باشند. مبلغ بسته حمایتی، برای خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار، دو نفره ۱۵۰ هزار، سه نفره ۲۰۰ هزار، چهار نفره ۲۵۰ هزار و پنج نفره به بالا ۳۰۰ هزار تومان است.

اگر بسته مذکور تا پایان روز ۳۰ دی ۹۷ پرداخت نشود، دو راه برای پیگیری آن وجود دارد:

از روز یکم بهمن با ارسال پیام به #۴*۴* پاسخ خود را دریافت کنند و اینکه با شماره تماس ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

دولت پیش‌تر اعلام کرده بود نیمی از جمعیت کشور مشمول دریافت بسته حمایتی هستند اما ادامه پرداخت این بسته در سال آینده به منابع و بودجه ۹۸ بستگی دارد؛ بودجه این طرح در مرحله اول ۳ هزار میلیارد تومان بود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین