کد خبر: ۱۸۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
رئیس دانشگاه فرهنگیان با توجه به هدف پرورش معلمان در تراز انقلاب اسلامی گفت: در گام نخست برای این مهم نسبت به موضوع تکمیل ظرفیت در دانشگاه گام برداشته و برای 25هزار دانشجو معلم ردیف استخدامی دریافت کردیم.
ناطقان:حسین خنیفر در نشست اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه با اشاره به برداشت های متفاوت در خصوص روش های مختلف پذیرش دانشجو معلمان در دانشگاه، اظهار کرد: آیا روش های متنوعی که گفته می شود در جذب و پذیرش دانشجویان مسبوق به یک مطالعه ذهنی است یا یک مطالعه علمی؟ به نظر اینجانب این نظریات مطالعه ی علمی نبوده است و با توجه به مطالعه 31 کشور مختلف، اکنون دریافته ایم که هیچ کشوری این مسیر را نه تجویز و نپیموده و آن را خوب هم ندانسته است. برخی کشورها هم که از آن استفاده کرده اند، فقط برای اضطرار و در یک مدت زمان کوتاه بوده و سپس آن را رها کرده اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان یکی دیگر از مطالبات را تکمیل و استفاده از تمامی ظرفیت و توان دانشگاه دانست.

وی همچنین بر پیگیری و تلاش برای تعیین تکلیف پرونده های باقی مانده اعضای هیئت علمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین با اشاره به بسته فرهنگی که توسط معاونت فرهنگی تهیه شده در خصوص اوقات فراغت مهارت آموزان ماده 28 خبر داد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین