کد خبر: ۱۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌رئیس سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد که در سال گذشته بین 6 تا 7 میلیون گردشگر خارجی از کشور بازدید کردند که این میزان در طول یک سال قبل نسبت به مورد مشابه سال قبل یک میلیون رشد را نشان می‌دهد.
ناطقان: محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامیبا اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگی و صنایع دستی و معاونین وی در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از اقدامات و برنامه‌ها در این سازمان به انجام رسیده بود و همچنین برنامه‌های در دست اقدام به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: رئیس سازمان میراث فرهنگی در این گزارش انتظارات خود و مجمع تحت امر خود از کمیسیون فرهنگی را مطرح کرد و اعضای کمیسیون نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مونسان عنوان کرد که اگر بخواهیم شاهد یک اقتصاد بدون نفت باشیم گردشگری در آن اقتصاد نقش مهم و اصلی را بازی کنند لازم است به همان اندازه که به وزارت نفت اهمیت می‌دهیم و دشمن نیز برای فروش نفت به کشورهای خریدار ما فشار می‌آورد همین میزان امکانات و همین میزان اعتبارات را برای حوزه گردشگری و صنایع دستی در نظر بگیریم که اگر این اتفاق بیفتد تحولی در این عرصه و در کوتاه مدت شاهد خواهیم بود.

سعیدی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد که اعتبارات تخصیص یافته بسیار پایین است و خواستار تخصیص اعتبارات لازم به این بخش در لایحه بودجه 98 شد.

وی در پایان افزود: رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت که در سال گذشته بین 6 تا 7 میلیون گردشگر خارجی از مناطق مختلف کشورمان بازدید کردند که این میزان رشد یک میلیونی حضور گردشگران خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین