کد خبر: ۱۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به سکون نسبی جو تا روز سه شنبه روند تدریجی افزایش آلاینده‌های جوی در این استان پیش بینی می‌شود.
ناطقان: براساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در این مدت شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود که در برخی مناطق پرتردد شهری تا آستانه ناسالم برای همه افراد جامعه نیز خواهد رسید.

انتظار می‌رود در بعدازظهر روز سه شنبه با عبور موج تراز میانی و افزایش وزش باد، بهبود نسبی در کیفیت هوا به وجود آید.

اداره کل هواشناسی توصیه کرد که در این مدت از تردد‌های غیرضروی در سطح شهر اجتناب شود.

همچنین این اداره کل آسمان استان تهران را طی ۲ روز آینده کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش بینی کرد که با افزایش پایداری جو و سکون نسبی هوا افزایش غبار محلی به ویژه در مناطق پر جمعیت و پرتردد انتظار می‌رود.

کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (۲- و ۵)، (۱- و ۶) و (۰ و ۷) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با ۷ درجه و فیروزکوه-امین آباد با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین