کد خبر: ۱۸۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
سخنگوی کمیسیون «امور داخلی کشور و شورا‌ها» در مجلس گفت: مصرف شیشه در کشور از ۲۶.۲ دهم درصد به ۸.۱ دهم درصد رسیده است.
ناطقان: اصغر سلیمی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون «امور داخلی کشور و شورا‌ها» گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور مسئولان معاونت اداری و مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر پیرو موضوعات مربوط به مواد مخدر و پیشگیری از آن برگزار شد.

وی با اشاره به گزارش مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در راستای مقابله با مواد مخدر بیان داشت: مسئولان دراین جلسه تاکید داشتند با توجه به اینکه ۹۰ درصد تریاک در افغانستان تولید می‌شود قطعا مشکلات این موضوع گریبانگیر ایران نیز می‌شود.

سخنگوی «کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها» افزود: همچنین مسئولان در این جلسه تاکید داشتند که مصرف شیشه در کشور از ۲۶.۲ دهم درصد به ۸.۱ دهم درصد رسیده است و در حال حاضر مصرف گیاه شاهدانه که به گل شناخته می‌شود بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: همچنین مسئولان در این جلسه بیان داشتند که مصرف تریاک در کشور ۵۳ درصد، ماری‌جوآنا ۱۲ درصد، شیره ۱۰ درصد و شیشه ۸ درصد است.

این نماینده مجلس بیان داشت: مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در این جلسه تاکید داشتند که قصد دارند با فعالیت خود به اقتصاد قاچاقچیان مواد مخدر ضربه زده و با بیماری‌هایی از جمله ایدز مقابله کنند.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین