کد خبر: ۱۸۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
سرهنگ تیموری از بازداشت ۳ برادر و ۴ همدستشان به اتهام سرقت از انباری‌های شهروندان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد اظهار کرد: از مدتی پیش سرقت از انباری‌های منطقه شدت گرفته بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل‌های سرقت، تصویر یکی از سارقان سابقه دار به دست آمد و مشخص شد که این متهم در سرقت از انباری‌های سطح حوزه استحفاظی کلانتری دست دارد.

سرهنگ تیموری تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم اصلی پرونده، پس از آزادی از زندان خانه اش را تبدیل به پاتوق مصرف کنندگان موادمخدر کرده و مانند گذشته با تشکیل باند سرقت، به رفتار مجرمانه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری متهم و سایر همدستانش وارد پاتوق مجردی متهم شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد بیان کرد: در مخفیگاه متهمان، علاوه بر متهم اصلی، ۲ برادر و ۴ دوست معتاد وی نیز حضور داشتند و چند نفر مشغول مصرف موادمخدر بودند.

سرهنگ تیموری اضافه کرد: در بازرسی انجام شده، ۲ موتور سیکلت سرقتی و همچنین مقداری موادمخدر از نوع هروئین و شیشه به همراه یک جفت باند، ۲ دستگاه آمپلی فایر، یک دستگاه ساب و ۳ عدد کامپیوتر خودروی سواری کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: متهم اصلی پرونده در اعترافات خود به آشنایی اش با یکی از همدستانش در زندان تهران بزرگ اشاره و اعلام کرد که با همدستش که هم سن خودش است، نقشه‌های سرقت از انباری‌های شهروندان را طراحی کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.
برچسب ها: یاند ، دالتون ها ، منهدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین