کد خبر: ۱۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
حضرت امام رضا(ع) در کتاب طب الرضا راهکار رفع دل پیچه را بیان کرده‌اند.
ناطقان: حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در رساله ذهبیه فرموده‌اند: گردو سرشار از ترکیبات متعدد است که برای موها، سلامتی و پوست فواید بسیاری دارد.

محمد بن ابراهیم جعفی می‌گوید: مردی به امام رضا (ع) از دل پیچه خود شکایت کرد، که نزدیک است او را بکشد و از حضرت خواست تا برای او دعا کند، زیرا دارو‌های زیادی را به کار برده و فایده‌ای نداشته است حتی بر درد وی هم افزوده است.

محمد بن ابراهیم جعفی ادامه می‌دهد: امام رضا (ع) تبسمی کرده و فرمودند: زمانی که دل پیچه تو شدید شد، گردویی را به داخل آتش بیانداز تا حرارت به داخل آن برسد و همه‌ی پوستش را تغییر دهد و بعد آن را بخور که در همان ساعت دل پیچه ات آرام گیرد.

محمد می‌گوید آن مرد توصیه‌های علی بن موسی الرضا را انجام داد و گفت: به خدا سوگند یک بار آن را انجام دادم و به اذن خداوند دل پیچه من برطرف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین