کد خبر: ۱۸۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اردکانیان وزیر نيرو و مسئولين این وزارتخانه در خصوص آخرين وضعيت سدها و نيروگاه‌های برق آبی و در مورد سیلابی شدن تعدادی از رودخانه‌های کشور به ویژه در استان خوزستان و مشکلاتی که به بار آورده توضیحاتی ارائه کرد.
ناطقان: جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه اردکانیان وزیر نیرو و مسئولین این وزارتخانه در خصوص آخرین وضعیت سدها و نیروگاه‌های برق آبی کشور توضیحاتی ارائه کردند.

وی افزود: در جلسه امروز بحث سیلابی شدن تعدادی از رودخانه‌های کشور به ویژه در استان خوزستان و مشکلاتی که به بار آورده است مباحثی مطرح شد.

این عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: گزارشی از وضعیت نیروگاه‌های برق آبی کشور و ظرفیت آن‌ها در زمان پیک مصرف ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین