کد خبر: ۱۸۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها در این کمیسیون خبر داد.
ناطقان: سیداحسن علوی، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در نشست امروز ادامه طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در دستورکار کمیسیون قرار داشت. در نهایت بررسی مواد این طرح در کمیسیون عمران به پایان رسید.


وی ادامه داد: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، دارای ۳۷ ماده است و تمام این مواد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، حال بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود که دولت لایحه خود درباره نظام مهندسی را به مجلس ارسال و طرح و لایحه مذکور با یکدیگر تلفیق شوند، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

نماینده سنندج در مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از دستورکارهای امروز کمیسیون عمران مجلس، بررسی تقاضای طرح تحقیق و تفحص از عملکرد دستگاه‌های اجرایی به خصوص بنیاد مسکن و بانک‌ها در زلزله سال ۹۴ شهرستان‌های اهر و هریس بود؛ این موضوع با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرعامل بانک مسکن بررسی شد.

علوی اظهار داشت: در رابطه با طرح مذکور مقرر شد؛ نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص، مسئولان بنیاد مسکن نشستی را برگزار کرده و موضوعات و دغدغه‌های مربوطه را مورد بررسی قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور نمایندگان متقاضی و مسئولان شرکت فرودگاه‌ها رسیدگی شد. در نهایت متقاضایان طرح، بر نظرات خود اصرار کردند و این طرح به رأی گذاشته شد، که اعضای کمیسیون عمران مجلس با طرح مذکور موافقت کردند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین