کد خبر: ۱۸۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
دکتر سیدحسن هاشمی در پیامی به دکتر سعید نمکی، انتخاب وی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تبریک گفت و ابراز امیدواری که طرح تحول نظام سلامت به عنوان مهم‌ترین طرح اجتماعی مصوب دولت، در راس اقدامات آتی باشد.
ناطقان: در متن پیام دکتر سیدحسن هاشمی - وزیر سابق بهداشت خطاب به دکتر سعید نمکی آمده است: «انتخاب جنابعالی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک می‌گویم و امیدوارم عمل به فرمایش مقام معظم رهبری که "بیمار جز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشد" و ادامه طرح تحول نظام سلامت به عنوان مهم‌ترین طرح اجتماعی مصوب دولت و از اولویت‌های نخست رئیس جمهور محترم به عنوان آرمانی ملی و انقلابی و نیز تعهدی جهانی، رأس اقدامات آتی شما و سایر بخش‌های دولت باشد؛ اقداماتی که پاسخگوی اعتماد نمایندگان مردم شریف ایران عزیز بوده و حاصلش همانند پنج سال گذشته، رضایتمندی و آرامش خاطر هموطنان، بویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها را در پی داشته باشد.

ان‌شاءالله سابقه سال‌ها مسؤولیت اخیر جنابعالی در سمت معاون سازمان برنامه و بودجه نیز کمک شایانی خواهد بود برای رفع موانع و محدودیت‌ها و جذب بهنگام منابع مالی و نیروی انسانی به منظور اجرای مؤثرتر تکالیف نظام جمهوری اسلامی در برابر ملت شریف ایران.

موفقیت روزافزون‌تان را از درگاه پروردگاه متعال خواهانم.»

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین