کد خبر: ۱۸۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
مراسم استقبال رسمی از رهبر کاتولیک‌های جهان که در سفری از روز یکشنیه وارد امارات شده است، امروز (دوشنبه) توسط نخست وزیر امارات و ولیعهد ابوظبی انجام شد.
ناطقان: محمد بن راشد، نخست وزیر امارات و حاکم دبی و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان استقبال کردند و نسبت به این سفر وی ابراز خوشوقتی کرده و اعلام کردند، این سفر در تحکیم ارزش‌های گفت‌وگو و برادری انسانی، همزیستی، همکاری و احترام میان ملت‌ها در راستای تحکیم صلح و امنیت ملت‌های جهان تأثیر فراوانی خواهد داشت.

به نقل از اسکای نیوز‏، ‬ پاپ فرانسیس قرار است در این سفر خود با احمد الخطیب، شیخ الازهر و اعضای شورای حکمای مسلمان در مسجد شیخ زاید دیدار و در نشست "برادری انسانی" در کاخ زاید مشارکت و به مناسبت این روز سخنرانی کند. وی همچنین روز سه شنبه از کلیسای جامع مسیحیان ابوظبی دیدن خواهد کرد. پیش از اتمام سفر وی و برگزاری مراسم رسمی بدرقه در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، مراسمی در ورزشگاه اسپورت سیتی زاید برگزار می‌شود و انتظار می‌رود بیش از ۱۳۵ هزار کشیش در این مراسم حضور داشته باشند.

رهبر کاتولیک‌های جهان به همراه شیخ الازهر روز یکشنبه وارد امارات شد و سفر آن دو با برگزاری کنفرانس جهانی برادری انسانی در ابوظبی همزمان است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین