کد خبر: ۱۸۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش آماده بازی در هر شرایطی است و آسیب دیدگی دو سه بازیکن روی آنها تاثیر نخواهد گذاشت.
ناطقان: به نقل از اکیپ، پاری سن‌ژرمن قبل از دیدار حساس برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا توانست با یک گل بوردو را در لیگ فرانسه شکست دهد.

خبر بد برای پاری سن ژرمن در این دیدار آسیب دیدگی ادینسون کاوانی است.

توخل سرمربی تیم پاریسی گفت: متأسفانه در این دیدار کاوانی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد اما خبر خوب اینکه وراتی بعد از سه هفته آسیب دیدگی توانست به میدان رود و ۵۸ دقیقه بازی کند. نمی ‌دانم که آیا او می‌تواند برابر منچستر یونایتد با آمادگی بالا ۹۰ دقیقه بازی کند یا نه.

او ادامه داد: من وراتی را به خوبی می‌شناسم. او بدون شک برای دیدار برابر یونایتد اعلام آمادگی خواهد کرد. حتی برابر بوردو هم از تعویض شدن ناراحت بود و دوست داشت که بیشتر بازی کند.

توخل درباره نیمار هم گفت: نیمار مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. پاری سن ژرمن بازیکنان خوبی در اختیار دارد و حتی اگر کاوانی، نیمار و وراتی هم نتوانند بازی کنند بازهم برنامه خاص خود را خواهیم داشت. دلیل برای نگرانی وجود ندارد و برای هر شرایطی برنامه خاصی خواهیم داشت. بازیکنان پاری سن ژرمن به بازی‌های بزرگ عادت کرده‌اند و غیبت دو سه بازیکن روی ما تأثیر نخواهد گذاشت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین