کد خبر: ۱۸۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی مقابل فولاد همیشه سخت است.
ناطقان: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان، گفت: می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است. همیشه مقابل فولاد بازی سخت است. این مسئله ارتباطی به جایگاه جدول ندارد. به فولاد تبریک می‌گویم. برای ما باخت در لیگ بالاخره اتفاق می‌افتاد.

این شکست نمی‌تواند ما را متزلزل کند

وی افزود: این اتفاقی نبود که بخواهد ما را متزلزل کند با وجود اینکه شکست خوردیم باید تلاش کنیم تا به روند خوب‌مان باز گردیم. ۷-۸ موقعیت خوب را در نیمه دوم از دست دادیم. به میزبان بابت پیروزی که به دست آورد تبریک می‌گویم.

 جای شجاع سخت احساس شد

سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: او دفاع وسط استاندارد ما است و بازیکنی در حد تیم ملی است و اینکه شما می‌گویید جای خالی‌اش احساس شد طبیعی است و در این بازی سخت جایش خالی بود.

 در مورد پنالتی حرفی ندارم

برانکو در رابطه با عملکرد محمد نادری اظهار داشت: این اولین بازی این بازیکن در یک زمین سخت بود و از کارش راضی هستم. در مورد پنالتی هم نظری نمی‌دهم و باید فیلم بازی را ببینیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین