کد خبر: ۱۸۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
فریدون جیرانی که امسال با فیلم «آشفتگی» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد از اجرای یک برنامه سینمایی در تلویزیون خبر داد.
ناطقان: فریدون جیرانی کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون که امسال با فیلم «آشفتگی» در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب بازیگران و احتمال کاندید شدن این فیلم در بخش‌های مختلف جوایز سیمرغ این دوره گفت: ژانر نوآر را به این دلیل انتخاب کرده ام که آدمی به  سن و سال من بیشتر علاقه‌مند است تا فیلم‌های مورد علاقه اش را بسازد و ریسک کند تا به خواسته درونی‌ خود برسد.

وی بیان کرد: نوع متفاوت دوربین در این فیلم و قاب‌های موربی اتفاده شده، پیشنهاد آقای سلامی تصویربردار کار بود که اینگونه به روند قصه بیشتر کمک خواهد کرد. البته من تصمیم نهایی را گرفتم، اما همیشه به نظرات گروه کاری که در کنارم قرار دارند اعتماد می‌کنم.

جیرانی درباره انتخاب مهناز افشار و بهرام رادان به عنوان نقش‌های اصلی این فیلم بیان کرد: با مهناز افشار پیش از این سه بار تجربه همکاری داشتم و از قابلیت‌های او با خبر بودم و در مورد انتخاب بهرام رادان هم به نظرم یکی از بهترین تصمیمات ممکن را گرفتم و همین حالا که خروجی فیلم و بازی او را می‌بینم احساس می‌کنم چه تصمیم درستی گرفته ام.

وی درباره کیفیت این دوره از جشنواره و حدس در مورد برگزیدگان سیمرغ گفت: من سر سریال «نهنگ آبی» وقت نکردم فیلم را ببینم. تنها فیلم «غلامرضا تختی» را در روز‌های ابتدایی جشنواره دیدم که بسیار فیلم جذاب و عالی از کار درآمده بود. واقعا انتخاب‌های داوران سخت است، اما امیدوارم هر کسی که شایسته است بتواند به عنوان نفر اول معرفی شود.

کارگردان «آشفتگی» در پایان تصریح کرد: دوست ندارم درباره هفت و حواشی آن صحبت کنم، اما همه آن‌ها دوستان من هستند و من نیز به زودی یک برنامه سینمایی را در تلویزیون به روی آنتن خواهم برد که اجرای آن را هم خودم بر عهده خواهم داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین