کد خبر: ۱۸۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید پنالتی تیمش در مصاف با نساجی دیده نشده است.
ناطقان: جرج لیکنز پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: امروز دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. ما شرایط تیم نساجی را می‌دانستیم که دیدارهای خانگی این تیم در چه شرایطی و با حضور هواداران برگزار می‌شود. می‌توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم، اما این کار را نکردیم و گل مساوی را دریافت کردیم. الان نمی‌خواهم در مورد اشتباه مدافعان صحبت کنم، اما این اتفاق رخ داد و ما گل تساوی را خوردیم.

وی افزود: در مورد اشتباهات فردی نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم، اما به نظرم در مورد صحنه پنالتی سیدعلی داور مسابقه مسئول است. ما بعد از آن صحنه هم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در کل از عملکرد تیمم راضی هستم و باید برای دیدار با استقلال آماده شویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا با نتایج امروز تیمش می‌تواند به تیم‌های بالایی جدول نزدیک شود،‌ گفت: من به تیم‌های دیگر نگاهی ندارم و تمرکزم روی تیم خودم است. باید بازی به بازی پیش برویم. بهتر است به حال نگاه کنیم، من به گذشته هم کاری ندارم. به نظرم نکته کلیدی بازی امروز صحنه پنالتی بود که گرفته نشد. همان‌طور که در جام ملت‌ها و جام جهانی این اشتباهات رخ می‌دهد، اما امروز به نظرم داور یک ترس داشت.

لیکنز با اشاره به اینکه تیمش هواداران خونگرمی دارد، تصریح کرد: ما هم مانند نساجی هواداران خونگرمی داریم. این موضوع برای تیم میزبان یک امتیاز مثبت است. در تبریز ما هوادارانی داریم که پشت تیم هستند و امروز هم دیدید که نساجی با حمایت هوادارنش به مصاف ما آمد. من از امروز تمرکزم روی بازی روز جمعه با استقلال است.

وی در مورد هدفش در تیم تراکتورسازی یادآور شد: من اینجا نیامده‌ام برای تعطیلات، هدفی که داریم این است که در طولانی مدت به هدف خود برسیم، اما مهم این است که بازی به بازی پیش برویم. من هیچ تضمینی نداده‌ام و تنها تضمینم این است که سخت کار کنیم تا باشگاه بهتری بسازیم و هفته به هفته بهتر شویم. در این مسیر شاید یک بازی را ببریم، مساوی کنیم و یا حتی شکست بخوریم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: لیکنز ، پنالتی ، داور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین