کد خبر: ۱۸۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: همزمان با راهپیمایی 22 بهمن شاهد بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی از مناطق استان شاهد هستیم.
ناطقان: احمد اسدی امروز اظهار کرد: درحال حاضر آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری است و بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی از مناطق استان شاهد هستیم که مقدار آن چندان قابل ملاحظه نیست.

وی با بیان اینکه انتظار داریم با تقویت این سامانه از بعدازظهر امروز بارش‌ها در آسمان مازندران گسترش پیدا کند، افزود: بارش‌ها تا فردا به‌تناوب در آسمان مازندران تداوم دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: ارتفاعات استان طی این مدت به‌صورت ابری و مه‌آلود بوده و در مناطق سردسیر کوهستانی بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

اسدی با اشاره به اینکه اواخر فردا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، تصریح کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا روز جمعه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

وی درباره وضعیت دمای هوا طی این مدت در آسمان مازندران، یادآور شد: دمای هوا تا روز سه‌شنبه به‌صورت نسبی کاهش می‌یابد و از روز چهارشنبه حداکثر دما افزایش نسبی پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین