کد خبر: ۱۸۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران در طی سالیان اخیر باوجود تمامی مشکلاتی که برایش وجود آورده‌اند، رشد و ترقی‌اش بیشتر بوده است و این موضوع یک واقعیت است که دوست و دشمن به آن یقین و باور دارند.
ناطقان: محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بندرعباس افزود: در طول چهل سال از انقلاب اسلامی بعضی از موضوعات را تجربه کردیم که می‌تواند کوله باری برای طی کردن مسیر آینده باشد.

وی با بیان این‌که در گذشت زمان، مشکلات پیچیده‌تری پیش روی ما آمد و البته تجربه‌های بسیاری از گذشته داریم، خاطرنشان کرد: اکنون زمانی است که تمامی مسئولان اجرایی کشور از جمله خودم باید اهداف مشخص و قابل‌دسترس برای رفاه بیشتر مردم تعریف کنیم.

آذری جهرمی ادامه داد: اکنون باید به این نکته توجه داشته باشیم وقتی به سمت قله که حرکت می‌کنیم این سنگلاخ‌هایی که پیش روی ما وجود دارد که یا دشمنان درست می‌کنند یا به‌صورت طبیعی وجود دارد، را هموار و تسطیح کنیم و شتاب رسیدن به قله را افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طی سالیان اخیر با وجود تمامی مشکلاتی که برایش به وجود آورده‌اند، رشد و ترقی‌اش بیشتر بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این‌که این موضوع یک واقعیت است که دوست و دشمن به آن یقین و باور دارند، اظهار کرد: این رشد و بالندگی ثمره خون شهدا و ایستادگی مردم است و با ایستادگی مردم و تلاش مسئولین، همه با هم مسیر باقیمانده تا قله ترقی و پیشرفت را با سرعت و شتاب بیشتر طی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین