کد خبر: ۱۸۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
رسانه‌های داخلی هند اعلام کردند که در ایالت "راجستان" پنج نفر دیگر بر اثر ابتلاء به آنفلوآنزای خوکی جان خود را از دست داده‌ و به این ترتیب شمار قربانیان در این منطقه به ۱۰۵ نفر رسیده است.
ناطقان: تا شنبه گذشته پنج نفر دیگر به شمار قربانیان این عفونت ویروسی افزوده شده و از ابتدای سال جدید میلادی (۲۰۱۹) تاکنون تلفات آنفلوآنزای خوکی در راجستان به ۱۰۵ تن افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی به پنج منطقه که بالاترین سطح شیوع ویروس را داشته‌اند اعزام شدند تا وضعیت معاینات و مراقبت‌های بهداشتی را ارزیابی کرده و اطلاع‌رسانی به مردم را افزایش دهند.

به گزارش ان‌دی‌تی‌وی، همچنین از بین ۱۳ هزار و ۶۹۳ مورد مشکوک که تحت معاینه قرار گرفتند وجود ویروس در بدن ۲۸۵۴ نفر تأیید شده است.

مقامات بهداشتی در عین حال به تجویز قرص ضد ویروسی "تامی‌فلو" به محض مشاهده علائم در بیماران و نیز انجام معاینات لازم با مراجعه به درب منازلِ ساکنان منطقه توصیه کرده‌اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین