کد خبر: ۱۸۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا از یک نوع توهم کاملا مزمن نسبت به ایران و ایرانیان رنج می برد و به جای بازنگری در برداشت های اشتباه خود سعی کرده است مفری برای پیشگویی های نافرجامش داشته باشد.
ناطقان: بهرام قاسمی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر جان بولتون مشاور امنیت ملی امریکا افزود: جان بولتون از یک نوع توهم کاملا مزمن نسبت به ایران و ایرانیان رنج می برد و به رغم تمامی توهمات و تخیلا‌ت خودساخته و القائات برخی گروه های تروریستی هم کیش، رویاهای خام و خواب های پریشان خود را در مراسم شکوهمند راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب تاریخی ملت بزرگ ایران بر باد رفته دیده است.

قاطمی اظهار داشت: بولتون در یک عکس العمل انفعالی، خصمانه و عصبیت حاد بار دیگر به جای درک و فهم و آموختن فرهنگ مردم بزرگ ایران و ریشه های عمیق انقلاب اسلامی با زبان تلخ و بدون درک واقعیات و بازنگری در بینش و برداشت اشتباه خود و با کینه توزی همیشگی سعی کرده است با وعده های خام و تصورات خیالی مفری برای رهایی و توجیه تحلیل های غلط و پیش گویی های نا فرجام خود داشته باشد.

قاسمی خاطر نشان کرد: شاید امروز فرصتی مغتنم باشد این مقام آمریکایی با نگاهی به آنچه در سالگرد انقلاب و با حضور فراگیر و گسترده مردم گذشت و آنچه دیگر نااهلان به او آموخته بودند، به دور از کینه ورزی های کهنه و دیرینه نسبت به ایران و ایرانیان و با کمی تامل و تفکر از بیان چنین سخنان غلطی خودداری کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین