کد خبر: ۱۸۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
دولت روسیه قرار است در یک طرح آزمایشی قطع موقت اینترنت در این کشور را اجرا کند.
ناطقان: آنطور که رسانه‌های روسی گزارش می‌دهند قرار است این طرح با هدف ارتقای توانمندی فضای اینترنت داخلی این کشور صورت پذیرد.

این طرح قرار است در چارچوب برنامه آزمایشی دفاع سایبری انجام شود. این پروژه تامین‌کنندگان اینترنت را ملزم می کند که به هنگام قطع اینترنت روسیه توسط کشورهای خارجی، ارائه خدمات به شهروندان و کاربران روسی را تضمین کنند.

در این طرح قرار است ابزار فنی لازم برای تغییر مسیر ارتباطاتی روسیه فراهم شود تا در شرایط خاص مسیرها به یکدیگر متصل شوند تا ارتباطات را درون روسیه حفظ کنند. ضمنا روسیه قصد دارد تمام ترافیک اینترنتی را در مسیرهای قابل رویت برای سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه تعریف کند تا ضمن اعمال نظارت کامل بر آن، از عدم خروج اطلاعات از کشور اطمینان حاصل کند.

این طرح آزمایشی قرار است در ماه مارچ (اوایل فروردین) اجرایی شود. پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از ایجاد اینترنت ملی و مستقل برای این کشور حمایت کرده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین