کد خبر: ۱۸۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای «اف ای تی اف» و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است.
ناطقان: بهرام قاسمی، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر عدم دعوت از ایران برای شرکت در نشست آتی «اف ای تی اف» در پاریس گفت: جمهوری اسلامی ایران عضو شورای اف ای تی اف و نیز عضو رسمی گروه‌های منطقه وابسته به آن نیست و به همین دلیل هیچگاه برای شرکت در جلسات رسمی دوره‌ای این نهاد دعوت نشده است.

این دیپلمات ارشد در خصوص حضور هیأت‌های ایرانی در نشست‌های قبلی این نهاد گفت: شرکت هیأت‌های کارشناسی کشورمان در جلسات و نشست‌های کارشناسی غیر رسمی گروه مرور این نهاد که معمولاً یک ماه زودتر برگزار می‌شود، برای بررسی فنی گزارش پیشرفت برنامه اقدام کشورمان و به مقتضای دستور کار مشخص بوده است. چنین جلسه‌ای در ماه گذشته به دلیل نبود دستور کار فنی برگزار نشده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین