کد خبر: ۱۸۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
اسعدی سامانی از افزایش نیافتن قیمت بلیت پروازها در ایام عید خبر داد و گفت: مسافران مراقب بلیت‌های جعلی در این ایام باشند.
ناطقان: مقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه نرخ بلیت پروازها در ایام عید همانند نرخ‌های آذر ماه به فروش می‌رسد، گفت: نرخ‌ پروازها برای تمامی شرکت‌های هواپیمایی در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده است.

وی ادامه داد: نرخ کف و سقف بلیت پروازها تعیین شده و مسافران با مراجعه به سایت‌های معتبر از خرید بلیت‌های جعلی یا گران‌قیمت خودداری کنند.

اسعدی‌سامانی با بیان اینکه متأسفانه برخی از سایت‌ها بلیت‌های جعلی صادر می‌کنند، گفت: در تعطیلات هفته گذشته بسیاری از مسافران به دلیل خرید بلیت از سایت‌های نامعتبر دچار مشکل شدند و تمامی مبلغ‌ پرداختی آنها سوخته شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تأکید کرد: مسافران برای دریافت و خرید بلیت تنها به سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و یا دفاتر معتبر خدمات مسافری مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه به تمامی شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده که بلیت‌های خود را به نرخ‌های مناسب و تعیین شده عرضه کنند، گفت: بازرسان شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی به طور مستمر بر دفاتر فروش بلیت‌ها نظارت می‌کنند.


اسعدی‌سامانی از راه اندازی بخش اعتبارسنجی بلیت پروازها در سایت‌های معتبر فروش بلیت‌ خبر داد و گفت: مسافران می‌توانند با مراجعه به این بخش از اعتبار بلیت خود مطلع شوند و در صورت خریداری بلیت جعلی سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآوری کرد:‌ هر شرکت و ایرلاینی به تناسب کلاس‌هایی که برای پرواز ارائه می‌دهد قیمت بلیت خود را تعیین می‌کند اما سقف قیمت بلیت‌ها در تمامی پروازها مشخص شده است.
برچسب ها: بلیت ها ، پروازها ، عید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین