کد خبر: ۱۸۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم خبر داد و افزود: متاسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت.
ناطقان: سید جلال ملکی از تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم خبر داد و افزود: متاسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: تصادف مذکور در ساعت ۵:۳۸ بامداد جمعه مقابل تیر ۱۴۸، یعنی حدودا ۸ کیلومتر به عوارضی تهران- قم به سمت تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد، که ایستگاه ۵۰ به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ساندرو به دلیل نامشخصی از مسیر حرکتی خود خارج شده و بعد از برخورد با یک تپه خاک در حاشیه جاده در مسیر کانال انتهای مسیر قرار گرفته بود، از نوع آسیب های وارد شده به خودرو مشخص بود، که خودرو چندین بار واژگون شده و مجددا در حالت اولیه قرار گرفته بود.

ملکی افزود: آتش نشانان یک فرد میان سال که در خودرو مانده بود، را خارج ساخته و تحویل عوامل اورژانس دادند، که با بررسی مراجع لازم، مشخص شد، متاسفانه این فرد جان باخته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین