کد خبر: ۱۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر ناپدید شدن دو صیاد در دریای رامسر دست به دست می‌چرخد که ماجرا از این قرار بودند این دو فرد دل به دریا زده و در قسمت ساحل طلایی رامسر ناپدید و مفقود شدند.
ناطقان: خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر ناپدید شدن دو صیاد در دریای رامسر دست به دست می‌چرخد که ماجرا از این قرار بودند این دو فرد دل به دریا زده و در قسمت ساحل طلایی رامسر ناپدید و مفقود شدند.

براساس آخرین گزارش‌ها تاکنون از سرنوشت این دو تن خبری در دست نیست البته تلاش نیروهای امدادی و پلیس دریابانی برای جست‌وجوی آنان ادامه دارد.

یک منبع آگاه در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: خبری شنیدیم مبنی بر این اینکه این دو صیاد شب چهارشنبه 24 بهمن ماه وارد دریا شدند و تا این لحظه خبری از آنان در دست نیست و همچنین اثری از این قایقی که این دو صیاد از آن استفاده می‌کردند نیست.

نیروهای امدادی و دریابانی
برچسب ها: مفقود شدن ، صیاد ، رامسر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین