کد خبر: ۱۸۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
وزیر امور اروپایی فرانسه اعلام کرد سفیر فرانسه در ایتالیا که پس از حملات لفظی مقامات از رم فراخوانده شده بود، امروز به رم بازمی‌گردد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، لوآزو، وزیر امور اروپایی فرانسه اعلام کرد سفیر فرانسه در ایتالیا که پس از حملات لفظی مقامات ایتالیایی به امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از رم فراخوانده شده بود، امروز جمعه به رم بازمی گردد.

دو چهره برجسته دولت پوپولیست ایتالیا یعنی لویجی دی مایو، معاون نخست وزیر و متئو سالوینی، وزیر کشور در هفته‌های اخیر توهین‌های خود را به دولت فرانسه افزایش دادند و حتی استعفای مکرون را خواستار شدند.

متئو سالوینی، رئیس جناح راست افراطی در ایتالیا اعلام کرد: «به سرعت، او (مکرون) به خانه‌اش باز خواهد گشت، چه بهتر!» وی همچنین مکرون را رئیس جمهوری بر ضد ملت خود توصیف کرد.

دیدار لویجی دی مایو با معترضان به نظام سرمایه داری در فرانسه در پنجم فوریه، کاسه صبر پاریس را لبریز کرد. ناتالی لوآزو گفت: «ما از رهبران سیاسی که صحبت های غیردوستانه و غیرقابل قبولی بیان کردند، حرف هایی شنیدیم که نشان می دهد آنها از صحبت های خود متأسف هستند.» وی افزود: «ما از سالوینی شنیدیم که گفت به دنبال جنگ با فرانسه نیست.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین