کد خبر: ۱۸۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
رئیس‌جمهور فردا یکشنبه (۲۸ بهمن) در سفری دو روزه با هدف دیدار با مردم و بهره‌برداری از چند طرح اقتصادی به هرمزگان سفر می‌کند و رئیس‌جمهور عصر دوشنبه هرمزگان را به مقصد تهران ترک می‌کند.
ناطقان: استاندار هرمزگان با اعلام این خبر گفت: دکتر روحانی روز یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ساعت ۸ وارد فرودگاه بندرلنگه می‌شود و ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه این شهر با مردم دیدار می‌کند.

فریدون همتی افزود: رئیس‌جمهور عصر روز یکشنبه در نشست مشترک شورای اداری و دیدار با نخبگان چند طرح اقتصادی و عمرانی را به‌صورت ویدئو کنفرانس بهره‌برداری می‌کند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، راه و مسکن و صنعت و معدن است، تصریح کرد:: مهم‌ترین برنامه رئیس‌جمهور در روز دوم سفر بهره‌برداری از فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و نشست خبری با خبرنگاران در فرودگاه بندرعباس است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: رئیس‌جمهور عملیات ساخت چند طرح و برنامه‌های توسعه استان را در دیدار با مردم بندرلنگه اعلام می‌کند.

همتی با اشاره به اینکه مصوبات سفرهای قبلی رئیس‌جمهور در حوزه‌های سدسازی، جزایر، بهداشت و درمان و فاضلاب در حال اجرا است، از مردم غرب استان خواست در استقبال از رئیس‌جمهور حضور یکپارچه داشته باشند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین