کد خبر: ۱۸۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
نوبخت:
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت برای بررسی لوایح مرتبط با FATF گفت: اگر کشورهای دوست نیز با ایران مبادلات ارزی نداشته باشند، شرایط در خصوص واردات و پرداخت‌ها سخت‌تر می‌شود.
ناطقان: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی لوایح مرتبط  با FATF، اظهار داشت: در شرایط کنونی، کشور برای جابجایی پول با مشکلاتی روبروست و جز برخی کشورها، مابقی در این زمینه با ایران همکاری نداشته‌اند و حتی برخی کشورهای دوست نیز اعلام کرده‌اند که اگر ایران از FATF خارج شود، نمی‌توانند مبادلات ارزی با ایران انجام دهند.

وی افزود: اگر کشورهای دوست نیز با ایران مبادلات ارزی نداشته باشند، شرایط در خصوص واردات و پرداخت‌ها سخت‌تر می‌شود.

به گزارش ناطقان: امروز دومین جلسه مجمع تشخیص برای تعیین تکلیف لایحه پالرمو بدون نتیجه ماند، و البته هیچ زمانی هم برای تشکیل جلسه فوق‌العاده پیرامون این مسئله تعیین نشد.

منبع: خانه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین